You want me down on earth, but I am up in space

Icona Pop – I Love It

Waah just figured I wanted to upload some more outfit pics ~ mostly from the same “rock-ish” style I wrote about in this post ~ ヾ( ^ω^)ノ

and in my most recent post I showed some quick hair styling tips on how to do the “side fauxhawk” ^^ they’re at the very end.

oh how I love this D.I.A belt that I got from my friend! ♡o。.(✿ฺ。 ✿ฺ)

outdoors on Lookbook ~

ohh and I also got this wonderful dress from my friend! she gave away to much cute stuff! ♥

You can read more about the hair (wig) styling and make-up in this post ~

hmm been posting lots of outfits lately.. but I don’t care, I love it (Icona Pop ♥)

17 thoughts on “You want me down on earth, but I am up in space

    • hollie, oh yes I sure do ♥ it makes me really sad that she is moving away ;_; what’s why she gave away so much stuff. but I hope I can visit her often!

      and thank you so much ♥ you are very kind!

  1. Gisses vad snygg du är🙂 Var har du hittat lacklegginsen? Har varit på jakt efter nya sådana, men de verkar knappt säljas i butik längre😦

    • Iko, oj tack så mycket ^^;; lacklegginsen är från Gina Tricot, fast jag köpte dem för ett par år sen😮 och nu när du säger det så har jag nog inte sett några liknande på ett tag :S vilket är synd, för jag gillar dem också. hoppas det kommer in fler liknande modeller till hösten🙂

      • Vassego🙂 Älskar din blogg. Du klär dig så vansinnigt snyggt. Använder den som inspiration. Har äntligen hittat nya sådana, på Nelly och så fick jag 75kr i födelsedagsrabbat för nån dag sen. Win, win🙂

      • Iko, awh tack så mycket ^^;; åh vilken tur! då ska jag kolla in dem också🙂 födelsedagsrabatt är alltid trevligt😀 grattis!

  2. Iko, oj tack så mycket ^^;; lacklegginsen är från Gina Tricot, fast jag köpte dem för ett par år sen😮 och nu när du säger det så har jag nog inte sett några liknande på ett tag :S vilket är synd, för jag gillar dem också. hoppas det kommer in fler liknande modeller till hösten🙂

  3. Men satan i gatan vad otroligt helvetiskt jävla snygg du ser ut i den rockiga stilen, din pojkvän bör se sig lyckligt lottad.

    Jistanes.

Leave a Reply

